השר בר לב: "התקציב לא מספיק להילחם בפשיעה הערבית"

    אסתי פלד No Comments on השר בר לב: "התקציב לא מספיק להילחם בפשיעה הערבית"

    לאחר שחגי תשרי הסתיימו ללא אירועים חריגים במיוחד, שוחח שר הבט"פ עמר בר לב עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "למרות שהיו הערכות שאנו בפני הידרדרות, ראינו שזה לא קרה, המשטרה שמרה על הסדר, אנחנו צריכים להתמודד עם האירועים שקרו" | הריאיון המלא

    צילום: אריה לייב אברמס/פלאש90
    21:40
    11.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on בישראל מעריכים: בבית הלבן מנסים 'לרדת מהעץ'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר עמר בר לב לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "חגי תשרי עברו בביטחון, כל האירועים עברו בשלום, זה הישג גדול, כמובן שלא שכחנו את שני האירועים בהם נהרגו שני חיילי צה"ל".

    "למרות שהיו הערכות שאנו בפני הידרדרות, ראינו שזה לא קרה, המשטרה שמרה על הסדר, אנחנו צריכים להתמודד עם האירועים שקרו, על המשטרה למנוע את האירועים שקרו בירושלים".

    "ההצלחות שלנו הם למנוע הידרדרות ביטחונית, הצלחנו לעשות את זה במבצע עלות השחר, וגם במהלך ההתפרעויות האחרונות בירושלים" אמר בר לב.

    על האלימות בחברה הערבית אמר: "המשטרה מקבלת תקציבים רבים, אך עדיין זה לא מספיק, אמנם בלמנו את מקרי האלימות והרצח, תפנו הרבה נשק והכנסנו לכלא משפחות פשע, אבל זה עדיין לא מספיק".

    על מערכת הבחירות אמר: "מפלגת העבודה מייחלת לקואליציה שהיא תהיה שותפה בה, גם בפעם הקודמת לא האמנו שנצליח להקים ממשלה, והקמנו, נחכה לתוצאות הבחירות".



    0 תגובות